Ahad, 22 November 2009

maJuLah suKan uTk negaRa...

aha...sapa pulak dah??xkenal kerr??tgk tajuk arr..sah2 la dia nie ahli sukan..tapi..dia bukan la ahli sukan negara kita..dia nie badminton player utk negara Korea..smart weyh.. hehehehe..tu jerr..tapi wktu dia main pon da stail jgk..bkan stakat muka ansem abih tapi prestasi dia main memang bagus laa..klu tgk gmbaq nie sah2 owg msti kata dia nie model..tgk la gaya dia pose..dah mcm plakon pulak..padahal pemain badminton..dah menyimpang jauh nie..sebanaqnya aku nk citer ckit pasai badminton match aku tgk ptg td ngan mak and adik aku..kami suma memang giler ngan badminton nie..giler smpai makan pon xkesah laa..mcm nie ptg td da badminton match utk super series terbuka China..aku ngan mak dah tnggu depan tv dr pkul 2 lg..biasa la peminat nie.. kami tunggu nie sebab da beregu mlysia layak masuk final..bergu mlysia jd pilihan pertama beb!!bangga nie..bla jam tnjuk pkul 5.25ptg bergu mlysia pon dah nk start lwn..aku ngan mak nie awal2 dah p solat asar takot nnti terlepas..hehehe..semangat2!!bergu mlysia nie mstilah bergu utama negara..koo kien keat ngan tan boon heong..depa nie pon cute abih lahh...depa nie lwn ngan bergu korea(jung jae sung-lee yong dae)..haa...yg dlm gambaq tu la jae sung..smart arr..hehehe..match antara mlysia ngan korea memang mntap arr..aku ngan mak nie asyik mnjerit jerr..smpai terangkat la atap rumah..huhuhu..depa nie main mcm suka2 plak..tak mcm da match..tau la kwn baik pon..time first game korea menang,second game mlysia menang and last game korea menang..so...last2 kira korea menang..erm..nk wt cmna..tapi koo ngan tan tetap mantap..lebiu laa...hehehe..nie da lg gmbap depa..smart2..kuikuikui



(lee yong dae)













(tan boon heong-koo kien keat)
bezz player laa...














depa nie memang suka sngat berbisik..bisik da makna ooiii!!!






*p/s:MAJULAH SUKAN UTK NEGARA..XMO GADOH2..









Tiada ulasan:

Catat Ulasan